I Miss Him verryy muchh

hye peeps;

ahhh ! sangat merindui awak sayanggg :'(

assalamualaikum. bulan puase ni kene lahh baik sikit. abes, kalau dah habis puase jadi jahat balik ke ? ehh, takde lahh. kite kene lahh berubah jadi lebih baik kan ? oii. feeling habes lah kan kau punye tajuk kali ni. miss konon. puihh. ehh, aku betul betul miss ni ! tapi bukan manusia. aku rindu dengan handphone aku ! handphone aku yang hilang dekat masjidil haram diatas kecuaian aku. bile aku ingat time bende tuu hilang, aku mesti rase nyesal sangat sangat sebab aku tak bawak sekali handphone aku. ape bengong sangat kau ni Fatin pergi tinggal kan hanphone kau kat dalam masjidil haram tuu padahal kau pergi berfoye foye. ehh, bukan bukan. aku datang sane nak beribadah lahh. aku time tuu nak pergi bershopping sekejap je. aku pon terfikir untuk tidak mengambil handphone aku tuu sebab aku ingat kan takde sape nak amik. ye lahh kan. dalam masjidil haram sape weyhh yang nak buat dose ? rupe rupe nye lepas aku balik dari bershopping, beg dah takde. ade sorang abang ni jumpe beg tu bawah escalator. puihh. aku rase nak nangis dah time tuu. baru jalan sekerat, aku dah terduduk kat situ nangis macam orang gile.

waktu tuu aku pergi shopping ngan sorang kakak, sorang budak form 1 and sorang budak laki kecik. aku rase aku dah pernah cerite kan ? ahh, takde. aku tak kesahh. kau kene dengar balik cerite sedih aku ni. sedih tau hilang handphone yang kau sayang. time dekat sane, aku buat buat cool je. aku cakap everything gonna be oke dekat diri aku sendiri. lagi pun, aku tak nak kakak tuu rase bersalah diatas kehilangan handphone aku tuu. handphone tuu hadiah PMR. sedih nyee. mamaaaaaaaa ! ayahhhhhh ! beli kan kite handphone baru pleaseeeee *melutut sambil nangis teresak esak* sape nak dermakan aku RM 300 ? mehh mehh sini. aku PM kan alamat rumah aku. bulan bulan puase ni, kene lahh buat amalan baik lebih sikit kan ? ape lagi ? mari lahh bersedekah. HAHA. hmm. raye nanti, mesti dye orang tanye. 'mane hp baru kau Fatin ?' ape aku nak jawab ?! malunye nak cakap kat dye orang yang handphone aku hilang dekat MASJIDIL HARAM. ya Allah, kuat kan aku. lembutkan hati mak dengan ayah ku. Aamiin.

p/s; k dahh. aku nak luah kan perasaan aku je. sejak kebelakangan ni, aku selalu teringat dekat handphone aku tuu. tuu lah yang membuat hati aku tak tenteram. boleh tolong aku ? doakan mak ngan bapak aku lembut hati nak belikan aku handphone baru sebelum raye ni. muahh muahh. sayang kau orang :*

No comments: