Yay! Senangnya Nak Dapat Duit Raya dari Annas Easkey

Bismillahirrahmanirrahim

opening dia kene lah gambar tentang Annas Easkay kann ?

ehemm ehemm. nak dapat duit raya takk ? ehh, tak nak ? tak normallah tuu. siapa yang nak duit raya tuu, jom lah join contest dari Annas Easkay. siapa Annas Easkay ? you don't know ? homaigod, you tak kenal ke photographer yang terkenal tuu ? pergi kenal cepat ! takpe lahh. yang penting, dia nak bagi duit raya. jom lahh join ! tak rugi mencuba you gaisss.

baiklah, pertama sekali, kita kene penuhkan ayat ayat ni :

Saya suka Annas Easkay kerana dia seorang photographer yang hebat. tengoklah hasil tangkapan gambar beliau. semua superb superb cantik cantik letop letop lagi tuu. teringin pulak nak jadi model dia. dia bukan sahaja seorang photographer yang hebat tetapi seorang yang pandai make-up juga. cantik gila make-up dia. agak agak kalau aku yang dia make up kan, semua orang tak kenal aku. aku pon bole jadi letop letop. k, jangan berangan. lagi, lagi, aku suka cara penulisan blog dia. nampak macam ramah gila bolehh tak ? kalau boleh, aku nak jadi seorang yang hebat macam dia tapi aku tak cukup seni. mugkin bakat aku pada benda lain. tidak mengapa, setakat hobi pon jadi lahh.

Baju raya saya berwarna biru laut kerana keluarga saya memang suka colour yang berlainan setiap tahun. baju saya ada polka dot kecik warna warni. kitaorang pilih biru laut sebab warna dia agak tenang. soo, bila yang memandang, akan terasa tenang jugak kan ? kalau nak tengok aku lelame pon takpe jugak tapi jage jage lahh. haku ni anak dara orang. mane boleh main tenung je. call bapak aku dulu k ?

Kata-kata semangat buat Annas Easkay pekerjaan yang halal itu akan membawa keberkatan dalam hidup kita. selagi kita tidak melupakan Allah, Allah pasti tidak akan melupakan kita. sentiasa bersyukur dengan apa sahaja yang Allah beri. Annas Easkay seorang yang berbakat, jadi teruskan usaha sehingga menjadi seorang yang lebih dikenali ramai. semoga Annas Easkay dapat terus mengahasilkan gambar gambar yang cun melecun. setiap kali dugaan yang datang, pasti ada hikmahnya.

ehemm ehemm. baik lahh. dah penuhkan ayat tuu, nak buat apa pulak ? tunggu lahh Annas Easkay umumkan siapa pemenangnya. kalau tak menang pon, mungkin Allah tak pilih aku lagi. kalau ada rezeki, insyaAllah duit raya tuu aku punya.

Akhir kata, Annas Easkay, semoga berjaya dalam hidup dan teruskan usaha anda untuk dikenali dimata dunia.

No comments: