HeartBeat: Nak dapat duit cara online?

hye peeps;


hari ni, aku nak tunjukkan cara paling masyukkk nak dapat duit. aku tak tipu. aku sendiri pon dah dapat duitnye. kalau nak cara cara buat heart beat nie, senang aja. aku akan buat tutorial nye. nak tau macam mane? let cekidaut :


1. kau orang kene tekan banner dekat atas tu atau pon pegi sini HEARTBEAT.


2. cari [Create Account], then tekan.


3. dye akan keluar borang macam dekat bawah ni. dah isi, tekan SUBMIT
p/s; isi dengan CERMAT, kang duit tu tak sampai rumah menangis melalak kau orang.


 4. dah tekan SUBMIT, cari yang [Join HB! Affiliate]  

5. kemudian, cari perkataan Online Application


6. lagi sekali, anda perlu mengisi borang. dengan CERMAT ye.


7. last step, kalau nak tengok berape duit yang kite dah dapat, cari perkataan [MY HB! Affiliate]
p/s; kalau tak jumpe, log out, then log in balik.

jadi, siape yang nak join HEART BEAT ni, boleh tekan banner dekat atas tu atau dekat SINI. percayalah aku. lepas ni, kau orang mesti tersengih sepanjang masa. tapi, kene ade usaha jugak lahh. kalau dok bergoyang kaki tunggu HeartBeat je yang buat kerja memang tak ke mana lah kau orang. ade lagi satu bende yang boleh bagi duit dekat kau orang. tapi, nanti lahh kalau aku rajin, aku buat. caww dulu ! hoyeahh. untuk tumbesaran yang debabommm, sile klik gambar tuu. terime kasih. chaww duluu !

p/s; kalau nak letak banner HEART BEAT dekat blog, cari [MY HB! Affiliate] > get code > pilih mane yang anda nak > copy code dye > tampal code dye dekat HTML/Java Script

4 comments:

Anonymous said...

kalau takde acc bank tak boleh ke? :)

Fatin Aqilah said...

tak ape. boleh je. awak boleh pilih cheque kalau awak takde acc bank

Anonymous said...

okey mekaseh :)

Fatin Aqilah said...

same same sayang :)