BaikTakPayahBuat Contest

hye peeps;

sorry lahh. aku memang addicted gile dengan heartstrings ni. lelagi denagn hero + heroin dye. sape setuju sepp sikit dengan aku ! dye orang comel kan ? sepp lagi !

ehh senah ! kau nak dengar cite aku takk ? kau tengah ngaji ke ? alaaa. stop kejap lahh. kau kene dengar cerite hangat aku ni. ape hal nye dengan tittle kite pada hari ini ? haihh. bengang lahh kan. penat penat kite masuk contest tuu. lepas tuu bile dahh tau sape menang, kite pon tersenarai sekali. mesti rase nak melompat lompat kan ? macam kere yang hilang anak. lompat macam orang gile. ellehh. kau pon same. ngaku je lahh.

aku pernah masuk satu contest nie. contest ape, aku tak boleh nak bagitau lahh sebab nanti kau orang korek sume isi dalam blog aku ni cari name contest tuu lepas tu cari sape yang anjur kan contest tuu. lepas tuu kau orang serang bagi pihak aku. cehh, baik sangat lahh kau orang ni. penat penat aku korek otak aku bagi keluar semua idea nak bagi ayat tuu sedap. bile dah menang suruh mintak hadiah tuu dekat sponsor tuu sendiri. ambooii. awak lahh yang kene uruskan semua nya. bile aku dah cakap itu ini dengan sponsor hadiah tuu, aku tunggu lahh sehingga berjanggut. bulu hidung aku pon bole tumbuh warne putih tau takk kalau tunggu hadiah tuu sampai. punye lahh semangat aku tunggu sampai aku pon dah lupe yang aku ade dapat hadiah and hadiah tuu tak sampai sampai lagi sampai ke saat ini. bile aku ingat balik, mulut je manis tapi buat nye tak ponn. sakit pulak hati kite ni.

kepada penganjur contest, sila lahh berhemah ye. kalau nak buat contest tuu, awak lahh yang kene uruskan segala galanya. jangan lahh suruh orang yang menang tuu yang uruskan. dye mane tau pape pon. awak yang tau segala galanya, jadi awak yang kene uruskan. faham ? kepada yang terase, maaf lahh. bukan aku nak cari gaduhh dekat bulan puase ni. tapi memang hakikat dye macam tuu. ade sesetengah penganjur contest yang buat sambil lewa je. orang yang menanti hadiah dye teros menanti macam tunggul kayu yang kat tepi jalan tuu. kau tau takk rase jadi tunggul kayu ? kalau nak rase, pegi duduk sorang sorang dekat hujung kelas lepas tuu suruh semua orang jangan layan kau. hah ! macam tuu lah rase nye. tapi so far, aku tak pernah lagi lahh buat macam tuu, sape yang ade buat tips yang aku bagi ni, ringankan lahh otot anda untuk mengomen ape yang anda rasa menjadi forever alone.

p/s; hari ni tetibe rajin nak update. selalu nye seminggu 1 je kot. takpe lahh. puase puase ni tak leh nak bebel mulut, nanti sia sia je kann. bebel dekat blog ni pon jadi lahh. dah lahh senah. pegi sambung ngaji kau sane.

No comments: