Pegi Jalan Lahh !

hye peeps;


ngahngahngah. tajuk entry memang nak gempak je enn ? nak tau tak ? tadi kan aku kan pegi kan shopping kan dengan kan mak aku kannnn. annoying ea ? aku tauuu. tak kesaa. selame hidup aku, aku tak pernah pergi shopping dengan mak aku berdue je. #ini penipuan terbesar abad ini ye. so, tadi aku pergi shopping nak cari baju untuk aku duduk asrama nanti. biase letteww, aku mane ade baju labuh macam mak datin punye jubah yang lip lap lip lap tu kan. no no no. aku tak suke pakai. opssss. bukan tak suke tapi jarang. so, selame hidop aku, aku takde baju labuh melainkan yang atas lutut sikit dan menutup punggung. janji tutup aurat ye cik adik sayanggg. so, bile aku dah masuk asrama ni, kau tau tau lahh. kite ni, dah lah menumpang dekat sekolah orang. so, kene buat macam sekolah orang.

terkeluar tajuk pulok. maaf maaf. lepas tu, aku nak cari kain hitam kan kan kan. tapi tak jumpe pulak. ceitt. aku dengan mak aku punye lah round satu u mall tu. tapi tak jumpe jugak. senang cerite, aku ngan mak aku belik teros. lain hari bole beli kan ? lepas tu aku ajak mak aku makan Khairul Fahmi Che Mat. kau ni, jangan lah bendul sangat. aku ajak mak aku pegi makan Kentucky Fried Chicken lahh. yang KFC tuu. haaaa. yang tu lahh. HAHA. sedap wooo. aku makan berdue dengan mak aku je. kau hadoo ? bile dah balik tu, baru aku dapat rase shopping dengan seorang perempuan bergelar ibu. sangat menyeronokkan but sometimes, i feel like 'aku lebih suke jalan dengan ayah' HAHA. masih ade niat jahat. maaf mama, maaf. soo, only this for today. meh kite sesame online meh. nak add aku ? cari sendiri. kahkahkah

p/s; tadi aku jumpe abang hensem yang semalam dekat ofis ayah aku tu weyhh. tapi masih tak dapat nak usha dye. lahaii. sedih betoool.

No comments: