Babai 2011, Hye 2012 !

hye peeps


ohoooooooohoii. senyum lahh senyum lahh, wahai cek mek molek. STOP ! aku nak cerite pasal bende lain. bukan nak nyanyi. aku tau suara aku sodap. dah dah. malu lahh aku. HAHA. oke. semua nak tulis pasal bye bye 2011, hye 2012, and yang sewaktu dengan nye. aku pon nak post jugak. ingat kau sorang je ? huahua. series lahh. aku akan rinduuuuuuu sangat my 2011. banyak gile kenangan aku dengan kawan aku tau. waktu lepas habis perikse PMR, main netball for the first time in my life, jalan jalan dengan kawan, ketawe, kacau. sume sume tu lahh.

2012, aku harap kau baik dengan aku ea ? jangan nakal nakal tau. jadi lahh macam 2011. banyak kenangan yang aku tak boleh nak lupe. sedih ni sedih ni. #amik tisu, kesat air mata palsu. i will really miss you 2011. tahun depan, aku dah 16. opssss. belom SPM lagi oke ? tahun depan bukan tahun bermadu orang cakap. dah takde madu madu lagi. mase bermadu dah habis. take note di situ ye wahai kembar kembar ku. i mean kanak kanak yang same umur dengan aku. HAHA. waktu Form 4 ni lahh nak menimba ilmu gilagila and fahamkan segala bende yang cikgu ajar.

aku lupe pulak nak cakap 3/1 ni aku dah masuk asrama. ni yang aku sedih gile ni. aku nampak ade satu contest ni kan kan kan ? sekali tengok tarikh tutup dye 8/1. huaaaaa. aku cume bole tengok je hadiah dye yang best tu. kalau aku nak masuk pon, nanti kalau aku menang sape nak tolong amik kan hadiah aku ? #angan angan semate mate. huhahuhahuha. takpe lahh. bersyukur je lahh dengan berpuluh puluh contest kau join tapi cume satu je yang kau menang. ceitt. sume GA and Contest aku join tak menang. HAHA. padan muke aku kan ? ehh, takpe lahh. cube nasib je. yang kau sibuk pehal ?

oke. dah dah. kang makin banyak aku bebel, makin melalut dah topik dye. selamat menyambut tahun baru ! kahkahkah.

p/s; tolong jage blog aku bile aku dah masuk asrama nanti oke ? #ayat orang yang bajet blog dy ade pengunjung.

No comments: