Majlis Kesyukuran

hye peeps;


All I want is snow this Christmas

tadi kan tadi kan tadi kan. dah, tak payah nak annoying sangat lah Fatin. tadi aku, mak aku and bibik aku bekerje keras #keraslahsangat nak siapkan makanan untuk 53 orang makan. penat woooo. aku tolong potong timun, kacang panjang, carrot, nasi impit. macam tu ke eje dye ? nevermind. bile dah siap masak bagai, aku pack untuk 13 orang dulu. selebihnye nanti sebab aku kene bagi makanan tu sebelom pukol 5. nanti pekerje ofis ayah aku dah balik. oke. di pndek kan cerite, bile dah sampai depan ofis ayah aku, aku turun dengan adik lelaki aku. ayah aku malas nak naik so, dye tunggu dalam kerete. ayah aku cakap suro bagi setiap seorang dekat dalam ofis tu. aku bagi lahh setiap setiap seorang tu. sampai dekat satu ABANG ni, aku hulur, dye tengok aku. aku letak atas meje dye. ceitt. buat aku malu je. aku nak bagi makanan dekat setiap manusia yang ade dekat ofis tu. setiap kali nak lalu, mesti kene lalu dye dulu. dye tengooooook je aku macam hape. aku sengih je la bile dye tengok. HAHA. gatal kan ? tapi, aku tak sempat nak usha dye. lagi pon, dye tengah sebok, aku pon tengah sebok. dye budak praktikal. takpe takpe. family day ade lagi. jangan risau. HAHA.

oke. dah terkeluar tajuk. lepastu, aku pack lagi 20 makanan untuk aku bawak pegi masjid. aku pegi masjid dengan mak aku. bapak aku and adek aku sume dah pergi dulu. so, bile dah sampai masjid, aku tolong mak aku letak makanan and kemas kemas meje. baik kan aku ? aku tauuu. bile nak masok masjid tu, tengok tengok takde perempuan langsung. aku dah suroh mak aku balik. mama, jom balik. mama, jom balik. mak aku pulak cakap tak payah lahh, lps isyak baru kite balik. haihhh. malu kau tau ? dah lah lepas azan isyak, mak aku masok dalam masjid, aku tak leh. sebab ape ? kau fikir lah sendiri. setiap budak lelaki yang lalu lalang, mesti pandang aku. femes enn aku ? aku tauuu. lepas habis solat isyak, mak aku bagi signal cepat cepat masuk dalam kerete. baru rase malu ke mama ?

punye lah panjang lebar aku taip, tapi aku tak cakap sebab ape mak aku buat majlis kesyukuran. HAHA. maaf. maaf. mak aku buat majlis ni disebabkan aku dapat 8A dalam PMR and dye pon dah bernazar. soo, nazar tetap nazar. kene lah buat jugak. act, aku ade buat nazar jugak tapi, tak nak bagitau. kbye. sejak bile aku gune 'kbye' ? --'

p/s; bile aku dapat hp baru ni ? mama ! cepat lahh. janji tetap janji. ngahahaha :D

No comments: