hari minggu ^^

hey you all~ hari ney hari apa? yeah. hari minggu, hari AHAD ye. macam yang cikgu tuisyen saya cakap, orang inggeris suka ckap SUNDAY sebab dia orang rasa seronok bila sebut SUNDAY (sebenarnya saya dah cuba tapi perasaan tetap sama. biasa la, budak tak ada perasaan) oke-oke. berbalik pada tajuk. apa yang patut saya buat sekarang? hemm... BELAJAR lah. esok nak periksa oke fatin!. ye, saya dah belajar BM tapi ayik dapat 60++. tulah lain kali jangan terlalu yakin dapat 80++ hanya disebabkan awak orang melayu! huhu. sedih tau saya. macam mana ni? saya ni lemah dalam yang pilih ayat yangmana salah. ohohoho. tolonglah saya. macam mana nak dapat henfon baru. eh-eh salah, macam mana nak dapat 9A's kan-kan-kan. 

jadi kesimpulan saya pada hari ini, awak semua yang nak amik perikse macam saya, jangan terlalu yakin BM dapat 90++ sebab kita ni bukannya cakap bahasa baku, kita orang kan selalu cakap bahasa pasar. tak gitu. hehe. so, now i've to struggle for 9A's. doakan saya!

p/s; thank untuk awak yang doakan saya walaupun sebenarnya tak ada sapa pun yang baca post saya ni :( huaaa... :)

No comments: