demam+pening+periksa=dapat 9A subjek PMR !

ehemm, ehemmm. oke. nampak tak tajuk kita pada hari ini anak-anak comel? tak nampak? go and buy a spectacles. uhukk uhukk. waktu hari ahad tu kan, ada orang datang rumah nak urut. senang nak panggil, bibik lah kan. dia urut kaki saya rasa macam nak PENGSAN atau sebaliknya. memang tak terkatalah sakitnya macam mana kan. lepastu, esoknya, perghhhhh. sakit-sakit badan macam nak demam. lepas mandi rasa lega bila dah sampai sekolah dah rasa sakit badan and panas-panas dekat mata. fuhhh. terbaikkkk.waktu nak jawab periksa tu memang kepala berat yang teramat. tapi Alhamdulillah Allah permudahkan segalanya. Thank You Allah. oke. berbalik pada cerita. satu hari tu memang badab tak bermaya ditambah lagi dengan sakit tekak. memang tak boleh nak makan apa-apa. sedih. sekarang pon masih terasa lagi sakitnya tau.


demam memang benda yang paling saya nak, tapi bukan yang teruk sangat oke. lagi-lagi time periksa. macam mana nak jawab kalau dah demam lepas tu kepala berat. kalau anda bagaimana. mesti kepala terlentok je atas meja tu kan. tak payah nak berselindunglah. saya ada mata.



tengok, baby ni pon dah pening kat perangai kau orang yang tak tau perasaan fatin. uhukkk.


wahhhh. rajin-rajin. teringat waktu ambik periksa UPSR. keputusan agak memuaskan tapi tak puas sangat oke. ye, saya tau saya tak bijak, cerdik, genius macam kamu tu. huh. oke saya mengaku saya memang bijak, cerdik, genius dan segala macam yang berkaitan dengan kepandaian.

oke. sekarang saya nak chaww. subjek science belum ulangkaji. duhhh. doakan saya guysss. oke. baybay!

No comments: