Twitter maii sudaaa..

hye peeps;


hari nie takde entry tentang contest atau GA ye. dah 10 contest and GA dah aku join. #nak tunjuk bangge je tu. hari ni aku nak cerite pasal twitter ye anak anak sekalian. anda tahu twitter tu ape? twitter. alaaaa.. yang ade gambar burung warne biru tu. haaaa. yang tu lah. pandai pandai.

hokeyhh. sebut pasal twitter, semue tau kan. sekarang nie, ramai jugak yang dah gune twitter. kawan aku dekat efbiee pon dah ramai yang main tweet tweet. aku tak experts sangat dalam bab bab twitter nie sebab aku pon baru buat. siape yang dah ade twitter tu, boleh lah follow aku dekat Fatin Aqilah. macam yang aku cakap, aku tak experts sangat dalam bab twitter nie. gitu gitu je boleh lahh. kalau tengok, twitter nie kadang kadang best jugak.

ape kate kau orang try buat, bagi yang tak ade twitter tuu. nanti kalau dah ade twitter, bagitau aku ye. nanti kite main tweet tweet. aku baru buat twitter and dah ade 1 follower. jom kite serbu ramai ramai dan follow twitter dye. hekhok. terime kasih ye 1 follower. saye sangat berterime kasih walaupon saya tak kenal awak. muahh muahh #terlebih excited nampak.

p/s; nak tak follow saya? jom lah. cepat TEKAN SINI

No comments: