RESULT, please be good to me

hye peeps;

L_large

maaf, gambar tiada kaitan dengan tajuk entry. ngahaha. ade aku kesaa ? oke. tengok sikit tajuk entry aku kali nie. RESULT ! lalala ~ result tu ape ? result UPSR ea ? bukan lahh. result PMR. to PMR victim 2011 or 96' candidate, doa banyak banyak ye. aku dah cuak nie. cuak abes lah kan. siape yg tak cuak tu meh sini, aku nak bedah hati dye. ade masalah kot. waktu nak amik result UPSR takde lah cuak macam nie.

cuak cuak cuak. waktu tengah tulis entry nie, tangan aku dah sejuk kau tau ? kau mane tau. kau ade kat sane. aku ade kat sini. siape siape yang blogwalking and terbace entry nie, aku harap korang doakan aku ea ? series, aku cuak gile nak mati dah nie. aku tak nak kecewekan mak bapak aku. haihhh..

aku ade tips untuk korang yang nak amik result PMR nnt. sebelom nak amik result, bace al-fatihah, ayat kursi, ayat ikhlas 3x, al-alaq 3x, an-Nas 3x, berdoa dengan nama Allah dengan rendah diri dan mintak lah sebagai muslim. mulakan perjalanan ke sekolah dengan langkah kaki kanan oke ? insyaAllah kejayaan milik semue form 3 !
credits; kembar 96 saye :)

oke. aku tak nak bebel pepanjang lagi. kang topik ape yang masuk pon aku tak tau. nak chaww dulu oke. last word from me before im going to take my result, doakan aku oke ? doakan aku dapat result cemerlangg. Amiinnnn

p/s; to all PMR victim, hope we all can get result with flying colours. Amiinnnn. 

No comments: