New Look, yawww !

hye peeps;


jadi, macam mane dengan my new look. bagi aku puas hati lah jugak, cume header tu je aku rase teramat lah buruk. rase nak bunoh diri je tengok header tuu. eeeeee.. bile tengok rase macam nak terus tekan [X]. HOHO. melebih melebih. jom terjah ape yang aku tukar !

HEADER
ye. header aku dari yang simple dulu, sekarang siap dah ade gambar kawan dah. HAHA. entah lah. tibe tibe aku rase rindu gile dekat kawan aku yang due orang nie. sangat sangat rindu. macam mane dengan header aku ? buruk ea ? ye, aku dah tau dah.

BACKGROUND
background aku dulu polka dot tau. comel. tapi dah jemu, aku amik background stripe plak. background nie aku amik dari KEMETOT CHOMEL a.k.a kak una. aku suke sangat blog kak una sebab blog dye sangat comel macam orang dye. yeahh.. i love your blog much much lah kak una. lagipon, blog kak una ade banyak sangat tutorial and freebies. oke, stop. dah terkeluar tajuk dah.

ape lagi yang aku tukar ? itu je lahh. HAHA. aku lebih suke pemandangan blog aku yang sekarang. bagi kau orang. blog aku sekarang oke tak ? sile lah bagi comment ade tentang balog aku ye. terime kasih sayaaaaaang !

p/s; pandai plak nak mintak maaf ngan aku rupenye. puihhhh --'

No comments: