Contest : Saya Sayang...

hye peeps;


eheemm eheemm. #betulkan microphone. hye cik Wanyy ! HOHO. eksaited pulak nak join contest nie. oke. hari nie aku join contest Saya Sayang.... saya sayang ape ? korang nak tau aku sayang ape ? jom jom. eh, aku nak ulpoad gambar duluu
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


nilah 'bende' yang aku sayang sangat tuu. aku sayang sangat dengan kawan aku. ade 5 reason kenape aku sayang die orang sangat sangat sangat

1. dye orang selalu ade bile aku susah. bile aku dah buat salah, dye orang yang tolong tenang kan aku and always said that 'everything gonna be okay' dye orang selalu support aku kalau aku buat salah

2. bile kite semue bergabung, dunie nie rase macam dah kene BOOOMMMM ! bayangkanlah kalau dunie ni kene bom macam mane kan ? of course lah meletop ! kalau salah seorang yang buat lawak, semue gelak bagai nak gile. kalau some of us buat lawak tak jadi, kite orang akan tenuuuung je dye. then, same same gelak lagi.

3. kami suke buat kerje gile. contohnye macam kacau orang, annoying kan semue orang, buat bende yang luar biase yang orang tak pernah buat. bile dah kantoi, kite orang lari sesame lahh. tak kan nak dok tercegat macam ape dekat situ kan ? tapi, setakat nie, takde lah over sangat kerje giler yang kite orang buat.

4. they accept who ever i am. yang ni aku agak terharu. siape yang tak terharu kalau kawan kite terime kite se adenye kan ? aku rase diri aku ni nerd. series, aku rase diri aku sangat lah ke bawah. aku pernah tanye dye orang 'korang tak malu ke kawan ngan aku ? aku ni dah lah nampak macam nerd' and they answer 'nak buat ape malu. aku tengok kau takde nampak macam nerd pon ? peduli ape orang kate' 

5. kite orang takde secret sesame sendiri. kalau ade masalah, we share and keep it as OUR secret. not everyone secret.  dye orang akan pegang secret tu macam secret tu, maruah dye orang. 

because of that, i really love you sayangg. jangan tinggal kan aku macam kawan aku tinggal kan aku oke ? and the last words, biar aku bagi quote sikit ea ?

A friend is someone who knows the song in your heart, and can sing it back to you when you have forgetten the words.

tagging time :

2 comments:

Unknown said...

Thanks for the tag! I'll be joining this contest soon. Nak kena ambil camera tangkap gmbr dulu. Hahahaha.

Fatin Aqilah said...

hahaha :D amik camera dulu ? okay okay. hahaha. pandai awak buat lawak haaa :D