Selamat Hari Raya Aidil Adha !

hye peeps!

hye semuaa. saya nak ucapkan selamat hari raya aidil adha! mungkin agak terlambat sebab sekarang ni dah malam. ade haku kesaa? bersiap sedialah wahai lembu lembu sekalian. awak akan disembelih pada pagi esok. mesti dye org tengahh bersedih sebab esok akan ada sesetengah lembu yang akan ditarik nyawanya. tak apelahh. bukan bertujuan untuk menyakiti atau menzalimi, tapi untuk tujuan berkorban. dapat pahala berganda ganda kan?!

lepas ni, nak bertolak balik kampung pontian. siapa ada kampung dekat pontian, pekan nenas mehh lahh ramai ramai datang. nanti dekat kampung saya, saya belanje makan ayam masak merah yang nenek saya buat. sedap tauu. no. 1 in da world. nanti dekat kampung tak tau lahh kalau sedara sedari dari kl datang ke tak? kalau datang bagus jugak. ade lah kawan nak main main kan. kalau tak boring semacam je. nak main dengan baby? dyeorg bukannya tahu ape ape pon kan. ape ape pon, saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA kepada muslimin dan muslimat di luar sana. selamat menyembelih ya!

p/s; aku rasa kau cuma nak mainkan aku je kan. kalau kau daa boring, kau tinggalkan aku. baguss sangat lahh tuu :|

No comments: