sayang kawan?

hye peeps !




seriously, saya nak tanya awak yang baca post saya ni. ye, awak lahh. awak sayang tak kawan awk? kebanyakannya, memang ramai yang akan cakap 'of course lahh, aku sayang kawan aku'  tapi, berape ramai yang bolee cakap dengan hati yang ikhlas? berape? honestly, dulu, saya sering bertukar-tukar kawan. sounds like evil. tapi, mungkin ianya salah saya sendiri. saya tak jaga mereka betul-betul sampai mereka sendiri pergi atau saya yang tinggalkan mereka. well, truth friends always there when you need them.


tapi, sekarang, i have new friends and they always there for me. thankss my friends. I LOVE YOUU. you want to know. now, i really miss to laugh, babbling, disturb each other and gedikgedik together, even if it just one day i didn't see them. awak pulak mcm mane? ade yang nak kongsi kawan kauorg mcm mane?

No comments: