wajah berlainan !

heyyaheyyo;

hihi. hye semua. ye. akhirnya sudaa siap meng-edit blog. selepas men-try error sana, error sini, akhirnya bebaloi. oke tak blog saya ni? jomlah komen ramai2. meh sini, meh sini nak terang sikit ape yang dah tukar.

HEADER
heh. bertaon nak siapkan header ni tau. oke, first nak buat header yang lama punya #maaf, tiada print screen untuk header yang lama. tapi bile fikir balik, header tu buroklah. so, saya pon tukar. jadilah cheesecakeoreo. saya dapat idea ni pon waktu dekat sekolah tetibe teringat makanan yang tersedap dekat dunia iaitu *CHEESECAKEOREO*. wahhhh. mentang-mentang tengah puasa, tetibe teringat makanan. and header tu, saya guna font 'SKETCH BLOCK' and yang URL tu, saya guna font 'LEMON CAN FLY'.

SIDEBAR
hmmm. sidebar tak banyak yang berubah. just background title sidebar je. yess. malas nak pikir banyak2. nanti kalau saya rajin, saya akan letak credits supaya kamu semua senang nak tengok tutorial or so on. tagboard saya pula dah ada backgroungkan. ini semua hasil meng-skodeng code-code dialah. oh yess, sebelum terlupa, dah leak #current status. perasan tak? sebelum ni, mana ada. sebab, saya fikir, bende tu tak patut wujud dekat blog ni. last-last terpengaruh jugak. HAHA.

okeh. itu aje kot yang saya nak share. dah penat meng-edit blog, sekarang time for blaja pula okeh? trial nak dekat. kene struggle for my 9A's. awak semua doakan saya boleh? terime kasih :)

p/s; shhhhhhh. masuk blog ni jangan bising. nanti mama dengar saya on9, habis saya. #panggg.. KANTOI bukak internet sesenyap :)

No comments: