sorrrryyyyy !

heyyaheyyo ;

263463_254996617850077_192524874097252_1250448_2708290_n_large

hi, saya nak cakap something. just a litle bit talk. to kak anis. saya nak minta maaf banyakbanyak. pasal yang trade doodle tu, saya tak dapat nak buat sekarang sebab computer saya buat masalah. jadi, boleh tak saya tunda sampai habis PMR? SORRRRYYYYYY! saya tak berniat pun nak tunda buat doodle untuk akak. sorrryyyyy lagi sekali ye kak. harap akak tak ambil hati. nanti lepas PMR saya buat. harap akak memahami. lagi pun mama tak kasik bukak internet selagi tak habis PMR. trial nak dekat. masih banyak yang perlu saya belajar. lagi sekali, i'm sorrrryyyy akak <3

p/s; sebenarnya saya tak sanggup nak tunda sampai PMR tapi computer buat hal pulak. so, i'm so sorrryyy again akak comel ! muahhhh

1 comment:

* A N A N * said...

^^, it okeyla adik..adik fokus nk exam yew..akak sonok2x jew doddle ni..fokus pda bnda pnting yew..^^, anggapla adiah untuk bgi smngat adik nk exam..result bgi gempak yew..insyAllah, ntn result dah kluar..jgn lupa gtau..