Im missing my blog

hye peeps;



welawehhh. aku rindu gile nak membebel kat dalam blog ni. biase lahh. budak asrama mane ade masa ken nk update blog. aku terkejut lah jugak bukak blog tengok follower dah mencecah 90++. veitt, gaye mcm dah ade 100,000 je. eh, biar lahh. aku sedar aku tak se-famous blogger lain. jadi, biar lah aku kembang sikit tengok follower aku. thanks for sll yang sudi follow. walau pun aku tak follow balik, aku harap engkau orang takde lah nak click button 'unfollow'. tapi, aku ni manusia biase yang tak boleh memaksa orang. jadi, terserah lah korang nak teros follow aku atau unfollow. dan sesiape yang bace entry aku, aku nak cakap terime kasih sangat sangat lahh. tidak ku sangke aku ade silent reader. ecewahhh, perasan je engkau ni fatin oiii.

oke. life in the hostel ? gile tak best boleh takk ? aku tak berape suke lahh duduk asrama ni. i don't know why but rase macam lagi bagus duduk rumah dari duduk asrama. aku pernah mintak nak keluar asrama but my mom and dad tak kasi. they think, i can study well at the hostel. really ? i don't know. just wait for my PS1 result. sekarang ni time exam. isnin ni abes. waaaaa. gembire nye hati. ohh. aku lupe plak. aku tak pernah cite aku amik course ape lepas dapat result kann ?

meh meh. aku nak cite. hang tak nak dengar ? hang berambuih oke ? lepas dapat result tu, mesti lah sume budak yang sebaya aku pon tak tau nak amin course ape. sume macam pening pening lalat kan. soo, i decided to take science social. oh, not me yang decided sebenarnye tapi my dad. mule mule, mak aku amik kertas pilihan tu. dye ade empat pilihan. pure sci 1, pure sci 2, sci social 1, sci social 2. pure sci 1 untuk budak budak yang minat sci bio, physics, chem. pure sci 2, budak yang drop bio amek PA. sci social 1 untuk budak yang tak minat sci macam aku. dye tak amik bio, physics, chem but di ganti dengan PA, EA, sci biase. klu yang sci social 2 plak budak yang drop +Math.

firstly, mak aku dah tick dekat kertas tu suruh aku amik pure sci 2 tapi bile pegi kat ayah, ayah punye lah selambe padam yang mak aku tick lepastu dye tick dekat sci social 1. aku memang da gembire lahh sebab aku mmg tak nak amik pure sci. aku tak minat sci oke ? geddit ? lagi pon, cite cite aku takde kene mengene dengan sci. i want to be a proffesional acc one day. InsyaAllah. Amiinnn. oke, then my mom pon setuju aku amik sci social as long as aku nak belajar dengan berhemah. ecewahhh. ayattt. this monday exam last. lepastu, budak asrama batch aku da bercadang nak mandi dekat kolah ramai ramai. kolah tu tak besar sangat pon tapi boleh muat dalam 5 orang. isnin ni paper sci and komputer. kom tu subjek sampingan je.

ohh, alamak. dah terpanjang pulak entry kali ni. sorry kalau aku bebel ni, takde pengisian langsung or kau orang sume bosaaannn. maaf lahh. aku takde bakat nak menulis dengan ayat yang bombastik. my ambition is not to be a novelis. harap maklum. entry lepas ni, aku ingat nak cite pasal kawan dunie akhirat aku. nak tak ? tak nak sudaaa. see you soon.

No comments: