Jom Serbu Asrama

hye peeps

31762_123208711047015_122341277800425_151048_6989738_n_large

jahat bebeno le titte aku tu. jadi, ade sesiape di sini yang perlu masuk asrama hari ni, angkat tangan ! hah ! awak bendul. aku bukannye nampak pon korang angkat tangan. aku sek hari khamis ni. jangan jelessss. tapi mak aku nak daftar aku punye lah semangat, hari ni jugak aku masuk asrama. puihh puihh. semangatnye lahh mak aku ni.barang barang asrama yang aku dah siap kan ade baldi kecik and baldi besar lagi. but, ade something yang tak cukup lagi lahh

so, what about your freebies ? maaf ye mak cik pak cik abang kakak adik sekalian. pendrive aku hilang and for the time being, i can't transfer the freebies from my lappy to this com. masih ade yang perlu di edit. oke. you guys mesti tak faham kalau aku terangkan pon. maaf lahh. entry ni bercampur asrama + freebies. iA petang ni aku cube sedaya upaya oke ?

p/s; siape yang nak masuk asrama hari ni ? jom seppp sikit ! hahaha


No comments: