Oh, Hye 16

hye peeps

21814379414663546_lcpp45jw_c_large

haluuuu semuaaa. eh eh. silap. assalamualaikum semua. today dengan rasminya, eh, belum rasmi lagi aku dah menjejak ke alam enambelassssss. wooowww ! supurise ? tak payah nak suprise sangat lahh. so, what did you think about me ? matured, ketinggian ? oh mann. please don't speak matured in front of me. i don't like it. aku tak suke jadi matang. aku suke jadi childish selama lamanya. kalau kau nak jadi childish, takde sape nak dengan kau Fatin ! heyyy, aku kesaa ape lahh mak cik pak cik seklian. kalau jodoh, tak ke mana. HAHA. dah mule merepek dahh. 

oke. dengan umur enambelassss aku ni, ape azam aku ? azam aku nak tinggi. ketinggian aku hanya 147 cm. aku tau lahh pendek. tak payah nak gedik sangat ketawekan aku. tapi aku rase aku dah tinggi sekarang. perasan kejap. dah sedie nak masuk Form4 ? dah sedie, dah sedie ? aku tak sedie lagi lahh. sape boleh tolong bagi semangat kat aku. i want to take PA, but my mom told me to take PA and drop bio. hati parents kite kene jage. yess, i know that. so, i think i will take PA and drop bio.

and umur 16 ni, aku first time masuk asrama. im really scared. aku ni dah lah tak berdikari. asyik duduk bawah ketiak bibik je. mane tak nye, cuti pon dok terperap depan kom and depan phone. bukan nak belajar kemas rumah kek, basuh pinggan kek, basuh baju kek. bukan kek yang makan tuuu. kek yang orang indon selalu sebut tu lahh. HAHA. mungkin lahh 3/1 ni aku masuk asrama. don't miss me my dear. jom nangis jom ! huaaaaaa.

p/s; i will miss you gaisss <3

No comments: