Kehilangan Idea

hye peeps;

haiyaaa. cuti sekolah ini maaaa, manyak boring. oke. stop being chineese. aku takde idea weyh, nak ulis ape dekat blog ni. kesian betol blog aku sunyi je. ellehh, bukan ade orang nak bace pon kan kan kan. hoyeahh, jumaat lepas, aku dengan kawan ade gie jejalan. dekat mane ? nak tau jugak ? yele yele. nak bagitau lah nie. dekat CS. best kan ? elleh. korang pegi ke ? tak pegi enn ? so, senyap je. shhhh. dengar ape aku nak cerite nie. act, malas nak cerite, kite cuci mate tgk gambar je lahh yeww !





























oke. sorry for the too many pictures. im having too mubh fun with my friends that day. jieya, myra and izzati. izzati nie senanye adek myra. dye join sekali. kite orang memang suro dye join dari dye dok terperap kat rumah, baik dye ikot sekali kan. memang berbaloi pon ajak izzati, dye cool. haha. takde lah sebosan mane pon ajak dye. thank you sayaaaang. kite orang tengok cerite ombak rindu, tapi dapat tengok sekerat je. perghhh. geram gile. baru dapat tengok sekerat, bapak myra dah call suro balik. tapi, takpe lahh. takde rezeki nak tengok. yang jieya, baru part first dah nangis. hahaha. aku, myra and izzati gelakkan je cerite tuu. tapi, memang berbaloi lah dapat jejalan ngan dye orang.

p/s; sorry, maybe dye akan lambat loading sebab terlalu bnyk gambar :) peace yaww !

No comments: