Contest Candid Time

hye peeps;


today, nak join lagi contest. hadiah dye, agak lumayan kalau dapat menang. hoyeahhh. so, i guess, mesti ramai giler yang dah join. tak kesaaa. i nak join jugakk. so, siape yang nak join sile klik banner tu oke. syarat sume disitu. gambar yang aku pertaruhkan ialah..

aku, myra

sila abaikan muke kami yang macam errr. puas godek gambar gambar yang ade tadi. phewww. tetibe terjumpe gambar aku buat muke tak senonoh nie depan rezeki. astaghfirullah. sebenarnye, roti yang kawan aku makan tu ade blueberry. so, aku memang tak berape nak minat sangat ngan blueberry tu. bile aku tengah buat muke macam tu, tetibe kawan aku snap muke aku. haihhh. ketawekan aku bukan main lagi kan. takpelah. untuk contest, malu pon takpe. tapi yang penting maruah tak tergadai. haha. kfine. merepek.



No comments: