Sedih hati ini


Hai semua.

Hari ini boring lah. Mana tak boringnya, balik sekolah terus tidur, bangun tidur terus ngadap komputer. Macam mana nak dapat nine A's ni. Hadoii. Oh ya. Berbalik pada tajuk kita hari ini iaitu 'Sedihnya Hati ini'. ok, tajuk tak bole blah. HAHA. saja, tak bole ke? Cuba tengok dekat sidebar saya. Ada nampak apa-apa tak? kosong aja kan? Kalau kau orang bole nampak, maksudnya com saya ni lah yang buat masalah. Ye la, com lama kan. nak buat macam mana. redha aja lah. hah! apa lgi cepat lah tengok dekat sidebar tu. haishh. pemalas betol nak scroll ke bawah eh. Ye lah tengoklah gambar kat bawah ni.



huaa.. apa dah jadi ni!



Sedih tak? apa? tak sedih? dasar tak ada perasaan. tapi, kalau dekat kau orang punya com kau orang bole nampak follower saya, bagi tahu ya. apa, ingat kau sorang je yang bole tau. pemilik blog ni, dibiarkan begitu je. haishhh. kejahatan semakin berleluasa sekarang. Bahaya! apa saya merepek ni. tadi waktu blogwalking, ternampak pemilik blog tu punya follower pun kosong je. pffttt. maybe blog yang rosak or komputer zaman batu ni yang buat masalah.

oh. ha'ah lah. lupa pula. tadi waktu first first buka blog tengok dah ada orang comment. dan yang comment adalah kak adilah. dia dah ambil doodle saya yang tak seberapa tu. agak bangga dan kembang kempis kembang kempis hudung ni bila tengok nama terpapar dekat blog orang lain. FATIN AQILAH. ya. itu saya!

nota comel; abaikan apa yang saya merepek ya. harap dapat follow saya walau saya tak nampak apa-apa dekat FOLLOW ME ! tu. 

No comments: