blogwalking ~

    

 baru sebentar tadi, fatin pergi ber-blogwalking. tengok orang-orang punya blog SUPERBB. tapi fatin punya, orang baru tengok sesaat dah ptuihhh, dah lahh burok, tak ada tutorial macam blog lain. eh-eh. cakap pasal tutorial kan, fatin rasa lahh kan, orang akan selalu mengjenguk ke blog kita if blog kita:

1. cantik macam nak terkeluar biji mata :)
     orang yang kreatif lagi bijaksana lagi rajin, dia akan sentiasa mengikut perkembangan terbaru dekat blog. otak mereka yang kreatif lagi kreatif tu mesti pandai nak design blog mereka menjadi SUPERBB, se-superb yang bolee. dan bagi mereka yang rajin tuu, mereka akan cuba untuk godek-godek code HTML. tapi, harus pandai dan arif tentang ini semua ye. kalau takk, blog kamu semua akan hancuss bagai hutan yang terbakar dengan sendirinya. HAHA.

2. ada tutorial.
     kalau fatin lahh kan, fatin lebih suka pergi blog yang cantik and ada banyak sangat tutorial. best tau. nanti dapat cantikkan blog dengan pertolongan mereka yang membuat tutorial. lagipun, orang yang buat tutorial tuu pon dapat pahala kan, sebab kongsi ilmu. fatin sebenarnya nak buat tutorial, tapi masalahnya fatin tak faham sangat nak buat macam mana and agak 'rajin' nak edit-edit tab ni. siapa-siapa ada nak offer pertolongan? muahahaha.


     ape lagi ah, lupe lahh. eh-eh. perasan tak, dari tajuk BLOGWALKING, tiba-tiba ada post pasal tips-tips nak jadikan blog anda terkenal bagai kucing parsi yang mendapat pasaran di pasar. oke. cuma tu yang fatin nak kongsi, lu langsi, lu mati.

p/s; silalahh comment kalau anda ni seorang yang baik hati dan sila jadi follower saya kalau anda sudi !

No comments: